środa, 7 lipca 2010

Upolowane w Gdańsku

Zapomniałam się pochwalić moją zdobyczą z weekendowego wypadu nad morze ;) W Inmedio kupując bilety znalazłam takie o to cudo :D Naklejki motylki 3D za całe 6,95zł ;P Są dwu warstwowe. Pierwsza to folia z nadrukiem motyla przyklejona 'brzuszkiem' motylka do bazy naklejkowej z tym samym wzorem. Jedyne co nie bardzo mi się podoba to holograficzne tło wokół motylka na bazie, ale ujdzie. Było tak wiele wersji kolorystycznych,że nie mogłam się zdecydować. Chyba poproszę kolegę u którego byliśmy by mi kupił jeszcze limonkowe, albo żółte.





Dodatkowo chciałabym się podzielić informacją o CANDY ;D Można wygrać naprawdę same cudowności :D Masę papierów, piękne stemple i serwetki serduszka. Wyniki 12lipca. Wszystkie informacje znajdziecie na blogu



Dodatkowe info o candy na nowym blogu wyzwaniowym Wild Orchid zakończenie dokładnie 11lipca o godz 20 czasu angielskiego na dzień przed pierwszym wyzwaniem ;D

Brak komentarzy: