piątek, 9 lipca 2010

Polki Scrapuja KARTKI #13

Kolejna kartka na wyzwanie Scrapujących Polek :D Nie udało mi się wyrobić z wcześniejszą kartką więc wykorzystałam bazę do tej :P Wyzwanie Kartki #13 było prościzną (: Nie używanie papierów do srapbookingu to dla mnie żadna trudność. Katrka wykonana na bazie z jasno zielonego brystolu z naklejonym kawałkiem reklamówki, którą otrzymałam z zakupami od ILS na zlocie ^^ Jak zwykle praca odbyła się w asyście diabłów, którym musiałam zabierać filcowe motyle, papier, reklamówkę, klej itp. Niestety przez brak 100% wolności w koordynacji (często jedną ręką musiała trzymać któreś diablątko) folia jest trochę pofalowana, nie udało mi się jej naciągnąć podczas klejenia :(

Reklamówka z pilnującym jej Lucyfrem

A tak wygląda gotowy przód kartki (: Dziś będę robiła jeszcze tył i środek. Zdjęcia zapewne jutro bo niestety wieczorem mam słabe światło do robienia zdjęć =.=




Kwiatki wycięte z filcowej wstążki z Biedronki, literki-confetti z Carfura, baza brystol, filcowy motyl - art pasje, perły w płynie- Na Strychu

Brak komentarzy: