piątek, 13 sierpnia 2010

Owocaowa szuflada

Dziś moje urodzinkiNie spodziewałam się, że będzie aż tylu chętnych na moje candy Już 20 chętnych ustawiło się w kolejeczkę. Szczególnie dziękuję tym z was, które zdecydowały się mnie obserwować. Mam nadzieję, że mimo zapowiedzianego przestoju do ok 20go września będziecie później do mnie zaglądać. Jeszcze raz dziękuję i przypominam, że zapisy kończą się dziś o północy
Kolejne ATC, które udało mi się zrobić wczoraj kleiłam je zaraz przez zaśnięciem około 1 w nocy więc na upartego można powiedzieć, że jest dzisiejsze ;)Wykonane na wyzwanie do szuflady Temat inspiracja zdjęciem:

Jest tak owocowe, że moje ATC tez musiało być mocno soczysto owocow. W roli głównej Banan, Truskaweczka i Wisienka. Chciałam by całość była bardzo harmonijna dlatego ATC jest w stylu clean & simple. Z rozmysłem zrezygnowałam z ozdobników, dodałam pętelkę ze wstążki by ATC mogło być wykorzystane do zawieszenia w pokoju dziecka.





4 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne:)Dziekujemy pięknie za udział w wyzwaniu Szufladowym i zapraszamy na kolejne zabawy:)

Edyta pisze...

Witaj. Na Twojego bloga trafiłam dzięki candy. Troszkę się rozgościłam i jestem pełna podziwu dla Twoich ATCiaków. A Matylda - cudo, szczególnie ta wymalowana na niebiesko.
Tak sobie myślę... teraz jadę na urlop ale co byś powiedziała na małą prywatną wymiankę ATCieków we wrześniu?
Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Takaya pisze...

Jestem jak najbardziej za wymianą! Wrzesień mi pasi a najlepiej końcówka, bo teraz muszę się skupić na pisaniu

Linda Brun pisze...

Thankyou for all your positive feedback in my blog. Wishing you all good luck with the master degree... Please send me you post adress... ;-)