środa, 27 kwietnia 2011

Ksiega gości

Wreszcie udało mi się obfocić księgę wykonaną na ślub, który już w tę sobotę! Mam nadzieję, że Evelina będzie zadowolona z wyniku prac

Księga w klasycznym beżu z dodatkiem złotego wiązana na atłasową wstążkę

Do sprężynki przyczepiłam mały chwościk
Rogi okładki są zabezpieczone ozdobnymi złotymi narożnikami
Achh no i najpiękniejsza ozdoba piękny złoty guzik
Pierwsza i ostatnia strona również ze złotymi akcentami
Wewnętrzne strony okładki są fioletowo-amarantowe co prawda jest to papier Meadow Sorbet 05 z ILS ale w rzeczywistości jest bardziej fioletowy niż różowy jak na stronie
Ten ciemniejszy (nr04) użyłam do swojej księgi, ale na żywo jest nie wielka różnica miedzy tymi dwoma papierami.

Jestem w trakcie robienia trzeciej księgi i przedstawiam mały przedsmak



Brak komentarzy: