środa, 19 października 2011

WYNIKI!!!

Bardzo was przepraszam, za ten poślizg w ogłoszeniu zwycięzcy w Matyldowym Candy.
W candy brało udział 30 osób (komentarz musiał być dodany do 18.10 do godz 18:00)

Dziękuję, ze tak licznie stawiliście się na moje candy, bałam się ,że blogger utrudni wam dodanie komentarzy, ale nie otrzymałam żadnego zgłoszenia mailowego.

Aby nie przedłużać.... THE WINER IS...

...
Moriony! Serdecznie gratuluję i liczę na linka do Twojej pracy z Matyldą, której już nie mogę się doczekać!!!
Wyślij proszę mi swój adres mailowo.



3 komentarze:

Ania Komenda pisze...

o jaaaa cieeeeee; normalnie to chyba moje pierwsze wygrane candy :D bardzo się cieszę :)

Ania Komenda pisze...

a czy mogłabym prosić o adres mailowy? bo nigdzie nie mogę znaleźć :D na anna.komenda@gmail.com

Takaya pisze...

aaa już ślę do Ciebie maila :D