środa, 23 listopada 2011

Białe święta -środa z Agaterią

Dziś kolejna środa z Agaterią :D Odzyskałam już swojego robaczka z małym bonusem :D No nie byłabym sobą jakbym nie zobaczyła jak wypożyczone dobra wyglądają w akcji. Ponieważ kartki były idealne więc mogłam użyć przepięknego stempla, którego trzymałam na specjalna okazję.


Zbliżenie na stempel :) prawda, że jest superaśny?
Tak prezentują się obie kartki w duecie :) Jak się spodobają wykonam ich więcej :D
Mi się efekt bardzo podoba, małż natomiast mówi, że przesadziłam z bielą
i przez to kartki są za puste

3 komentarze:

Joasiunia:) pisze...

Ej ej jak białe święta to białe!!! Piękne są kartoszki:) Jakbyś miała więcej czasu pomolestowałabym się o takie wytłaczane karteczki:) Ale nie będę Ci głowy zawracać:) Cudne są i stempel-rewelka!!!!!!

Ala M. pisze...

Minimum kolorów to jest to! Embossingowy wzór jest bardzo ładnie wyeksponowany, kartka jest bardzo elegancka.

Wanda pisze...

bardzo ładne karteczki podoba mi się to połączenie bieli z zieloną gałązką i z czerwoną wstążką.napis super:)