środa, 21 grudnia 2011

Gruba sprawa

Ci którzy widzieli mnie 'w akcji' wiedzą, że scrapowanie idzie mi niezwykle wolno >< Tysiąc pięćset razy zastanawiam się co jak ułożyć. Kleję wszystko powoli by ładnie się trzymało i nie było krzywe itp...
Dlatego wykonanie dwóch przepiśników to był dla mnie nie lada wyczyn!


Po prawie dwóch tygodniach mierzenia, myślenia i prac powstały dwa bliźniacze notesy na przepisy :)
Tekturowe napisy na okładkach już niedługo będą dostępne w Craft Fun




Każdy z nich ma łącznie 200kartek w kratkę i 5 przekładek z czerwonego brystolu oraz trzy wstązki (biała, czerwona, zielona) do zaznaczania istotniejszych przepisów :D



Chciałabym BAAAAAAAAAAAARDZo podziękować Adze za sobotnie scrapowanie i pożyczenie bindownicy oraz stempli :) Nomen omen Lucyfer zjadł jedną literkę ze stemplowego alfabetu :(

Po drugiej stronie przekładki kieszonka na przepisy czekające do wklejenia.




Każda przekładka dekorowana jest dwustronnie.
Tu desery i świetny wałek z zestawu przyborów kuchennych Craft Fun



Na tylnej okładce nakleiłam sporej wielkości kieszonkę, która pomieści więcej notatek i przepisów wyrwanych z gazet czy kalendarzy :)


Boki są pozaginane i tworzą trójkąt dzięki czemu kieszonka będzie 'rosła' wraz zawartością :)

Przepraszam za jakość zdjęć, niestety słońca u nas nie uświadczysz tylko ciemnica od rana do wieczora :(


3 komentarze:

mirosek pisze...

Trochę się napracowałaś :)
Świetne przepiśniki, przemyślane i dopracowane :)

Kasia- Aditu pisze...

Genialnie dopracowane przepiśniczki, szkoda tylko że nie udało Się na tylnej okładce dodać stempelka z Lucyfrem ;]
Fartuszki na przedniej okładce przepiękne, choć jak dla mnie zaczepione rękawice i czajniczki za sprężynki wymiatają (genialny pomysł)

jozia pisze...

no kurde super aż sama nabrałam ochoty wziąć się za przepiśnikie jakieś takie smakowite super kolory i mmm super