czwartek, 22 grudnia 2011

Jestem w DT Craft FUN :)

Taak to jest właśnie ta wspaniała nowina, którą chciałam się z wami podzielić :D Jestem nową członkinią DT sklepu z wycinankami



Planowo moje członkostwo miało zacząć się z początkiem grudnia ale miałyśmy trochę kłopotów. Z ogromnym szczęściem rozpakowywałam w poniedziałek paczkę od Majki pełną przepięknych wycinanek. :D Niektóre już widzieliście na przepiśnikach i Matyldowej kartce dziś prezentuje ekologiczne zakładki do książek :)

Do wykonania zakładek użyłam całej batalij snieżynek:
śnieżynki IV
śnieżynki VI
oraz I i VII

4 komentarze:

Wanda pisze...

gratulacje.piekne zakladki.pozdrawiam

mirosek pisze...

Gratulacje!!!
a zakładeczki cudne:)

Joasiunia:) pisze...

Hej Piękna gratuluję!!!!!!!!!

Takaya pisze...

Dziękuję wam serdecznie :)