sobota, 31 grudnia 2011

Podsumowanie roku :)

Zapewne większośc z was w sylwestrowym szale przygotowawczym :)
Ja w tym roku świętuję na spokojnie z mężem i przyjaciółmi przy grach planszowych i filmach.
Mimo wszystko z tej okazji zrobiłam sobie gazetowe pazurki :)
Pora pożegnać stary rok i z tej okazji jak zwykle bywa kilka podsumowań :) To 83 post na moim blogu więc rychło będę świętować 100 :D
Ten rok przyniósł mi wiele szczęścia :) W maju wyszłam za mąż, moje rysunki zagościły na stemplach Agaterii i dołączyłam do DT. Poszłam za ciosem i pewnością siebie oraz dzięki uznaniu Majki wkroczyłam do DT CraftFun.
Ponad to udało mi się wygrać pierwsza w moim życiu scrapową nagrodę dzięki konkursowi Scrapińca na forum Scrappassion :D


Dziękuję wam wszystkim z całego mojego serduszka za odwiedziny i dopingowanie w scrapowaniu! Obiecuję że prace będą coraz lepsze! Matyldek coraz więcej! Projektowane wycinanki w rewelacyjnych kształtach!
Do moich osiągnięć musze doliczyć największy notes jaki kiedykolwiek zrobiłam! Grubasek gwiazdkowy -Planner Ślubny. Zawiera wszystko czego potrzebuje PMka do planowania i realizacji ślubu :) Dziergałam go ze trzy tygodnie (z przerwami na kartki), sama zaprojektowałam i przeklepałam cały kalendarz! Niestety jak to praca do ostatniej chwili nie miałam czasu zrobić fot... sa tylko robione na szybko telefonem. Mam cichą nadzieję, żeuda mi się planner wypożyczyć na sesję zdjęciową :)



DOSIEGO ROKU!!!!


3 komentarze:

Joanna Wiśniewska pisze...

Zazdroszczę paznokci ;)
Grubasek jest piękny :)
Szczęśliwego Nowego Roku!
Asia

GosiaK pisze...

Gratuluję sukcesów, zarówno tych z życia prywatnego jak i scrapowego :)
Szczęśliwego 2012!

Kasia- Aditu pisze...

Notatnik jest naprawdę zajebiaszczy, ganianie dobrane kolorki i ozdoby. Klimacik idealnie dopasowany pod gusta przyszłej Panny Młodej :] Wyszedł Ci siostra rewelacyjnie ;] Jak dla mnie najpiękniejsze cudeńko które stworzyłaś =] Choć przenośniki też są genialne ;]