poniedziałek, 30 stycznia 2012

Poniedziałek z CraftFun- Sercowy folder (5)

Dziś w CraftFunowy poniedziałek kartka- folder na zdjęcia dla pewnego maluszka ,trochę w walentynkowym klimacie :D

Do wykonania użyłam trzech elementów z różnych zestawów, które razem prezentują się znakomicie! Większe serce z tego zestawu potuszowałam na niebiesko dodałam do tego koronę potraktowaną crakle akcent z tego zestawu. Do smaczku skrzydła anioła z zestawu aniołów świątecznych :D

Fdolder zamykany jest w sprytny sposób na ćwiek (sprzedała mi go Aga). To prosty sposób na wykonanie zapięcia, wystarczy tylną stronę kartki zrobić o ok 0.5 cm dłuższa i zamocować na niej ćwiek w który wchodzi przednia część.

Wystarczy delikatnie przesunąć kartkę i sama 'wychodzi z pod ćwieka :)


Dziś prezentuję kolejna dawkę zawartości podwójnego candy :D Będą ćwieki, będa moje ulubione guziczki-grzybki, które przepięknie przyjmują tusz. Dodaję trochę podniszczonego motyla z metalu (ostatnie znalezisko :D ) oraz masę plastyczną, moja jest rewelacyjna i przydaje się do WSZYSTKIEGO! ( tu możecie zobaczyć ją w akcji ) Ponad to w obie obdarowane osoby znajdą po paczuszce wycinanek z Craftfun tych które obecnie znajdują się w sklepie oraz kilka nowości :)

14 komentarzy:

Unknown pisze...

Oj candy zapowiada się słodko! A pomysł z ćwiekiem jako zamknięcie na pewno wykorzystam w przyszłych pracach :-)

Ines pisze...

pomysłowe to zapięcie na ćwiek ... jak mnie najdzie to nie omieszkam wykorzystać:D

Kalina pisze...

Śliczna, uwielbiam kartki walentynkowe w nietypowych kolorkach i pomysł z ćwiekiem też fajny :)

Alusiek7 pisze...

Ciekawy pomysł z ćwiekiem a folder super!!!

Joasiunia:) pisze...

Szalejesz z tym candy no:D

A folderek bardzo fajny:) No i pomysł z koronką mi się podoba:D

Wanda pisze...

rewelacyjna kartka i pomysłowe zapięcie:)

Anilewe pisze...

Karteczka urocza i dodatkowo w nietypowych kolorach, pomysł z ćwiekiem bardzo udany, przyznam się że jeszcze o tym nie słyszałam;)

mirosek pisze...

Tego ćwieka sobie odgapię :)
Świetny pomysł na zapiecie :)

zainspirowana pisze...

genialny folder! sama taki bym chciała mieć :)

Ladia pisze...

Śliczne! Idealna kolorystyka :D Już się nie mogę doczekać całości :)

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Super kartka. Trafiłam tu przypadkiem i jestem zachwycona, obserwuję bo warto! :)

mała sztuka pisze...

śliczny folder ... napewno sie spodoba brzdącowi pozdrawiam

Gunnila pisze...

Ciekawy pomysł z tym ćwiekiem!

jozia pisze...

fajnie, kurde dawno z Ćwiekami nie pracowałam