poniedziałek, 26 marca 2012

Poniedziałek z CraftFun-Karki wielkanocne

Na zlocie zakupiłam cały arsenał nowych papierów dlatego nie mogłam ich nie wykorzystać w poniedziałkowej pracy :D Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się obyć bez tekturowych ramek! te bluszczowe z CraftFun nadają się idealnie na kartki w stylu staro- angielskim!

Wielkanoc Vintage; retro; kartki z jajkamiBez zbędnych ozdób bardzo czyste i mam nadzieje, że dzięki temu eleganckie. Ramki podkreślają klasyczne wzory na papierach i pięknie eksponują obrazek, który umieściłam w środku.
Napis to stempel z Agaterii :D

Stylowe kartki wieklanocne


Do wykonania kartek użyłam ramek, które pakowane są po dwie sztuki i są w bardzo przyjemnej cenie :)

4 komentarze:

Ala M. pisze...

nawet baaardzo elegancka, pięknie jest!

perelka111 pisze...

bardzo eleganckie kartki:)))

Anilewe pisze...

Jak ja bym chciała mieć chwilę, żeby usiąść do kartek wielkanocnych!;)
Pięknie wyszły!

MontanA pisze...

Przepiękne kartki, skomponowane w tej zieleni!