środa, 25 kwietnia 2012

Środa z Agaterią- Dla Taty!




Dzień matki i ojca zbliża się szybkimi krokami. Ponieważ prezenty zaplanowałam craftowe już dziś postanowiłam wziąć się za bileciki do nich :)
Bilecik w męskich kolorach bez zbędnej ilości dodatków. 
Jego główną ozdobą jest okrągły stempel z kuflem, bo cóż innego jak nie kufel zimnego piwa 
ucieszy każdego tatę!

Odbitkę dla lepszego efektu przykleiłam na kostce dystansowej.
Mam nadzieję, że wam tak jak i mi kufelek dla taty przypadnie do gustu :D

W Agaterii pojawiło się sporo nowości- kwiatowe stemple idealne do wykrojników!


Oraz bratki i maki wykonane jak cieszące się ogromną popularnością róże
Jeśli planujecie zakupy stempli na dzień mamy lub taty radzę wcześniej złożyć zamówienie, ponieważ między 3 a 17 maja Agateria ma urlop :D


1 komentarz:

Wanda pisze...

śliczny bilecik:)