niedziela, 20 maja 2012

Ślubny folder

Miał być folder w podzięce zaraz po ślubie, a wyszedł rocznicowy :P Jestem z niego bardzo dumna! Folder na 25szt zdjęć w formacie 18x21 i dwie płyty ze zdjęciami z mojego zielono-fioletowego ślubu :)


 Praca jest inspiracją w nowym wyzwaniem Agaterii, którę sama dyktuję! :D
Majowy ślub z paletą kolorysyczną.


Folder ślubny; opakowanie na zdjęcia

Fioletowy folder na płytę ze zdjęciami ze ślubu

Ja w folderze wykorzystałam przepiękny stempel z sentencją




 Okładki, ramka oraz napis oczywiście z CraftFun :)

Na zdjęcia ślubne




  Na lewej okładce kieszonka na zdjęcia, które aby się nie wyśliznęły są wiązane na wstążkę.
Po prawej stronie rozkładane kieszonki na dwie płyty CD.

Opakowanie na płytę
Dekoracyjny folder na zdjęcia i płyty ze Ślubu



Ostatnie zdjęcie z backstagu :P Lucyfer wąchający kwiatki :)


2 komentarze:

JagaBa pisze...

Wyszedł przepięknie!!!!

Takaya pisze...

dziękuję :) jestem z niego nieprzeciętnie dumna :D