środa, 11 lipca 2012

Środa z Agaterią- marynarska Matylda


Dziś pogoda nie rozpieszczała- u mnie cały dzień pochmurno co z resztą widać na zdjęciach.  Dlatego postanowiłam wprowadzić trochę uśmiechu, a nikt tak się nie uśmiecha jak Matylda!
Pozwoliłam sobie podmienić zdjęcia ;)



 Kartka w marynarskim klimacie z marynarską Matyldą zabawnie podrzucającą klapek do góry :) Bardzo prosta z prostym przesłaniem - Ciesz się życiem! również z Agateriowych półek.


Na razie tylko ta Matylda pojawiła się w ramach nowości, które miały swą premierę na zlocie. Macie ochotę na więcej Matyld? A może macie jakieś swoje typy? Czekam na wasze Matyldowe propozycje oraz przypominam o naszym męskim wyzwaniu oraz lipcowej stemplomanii!


3 komentarze:

Chimera pisze...

Ale cudny klimacik stworzyłaś!! A Matylda jest boska :)

Agafia pisze...

Genialna ta Matylda :) A do tego ślicznie pokolorowana :) Aż mnie skusiłaś - idę pokolorować jakiś stempel :)

Takaya pisze...

Akurat złapałam wenę na kolorowanie i poszło raz dwa! Mi najlepiej idzie farbami akwarelowymi :)