sobota, 29 września 2012

Będę szyć!

Dłuuugo mnie nie było! Miałam trochę kłopotów ze zdrowiem, później bieganie załatwianie bo poszczęściło się nam i znaleźliśmy piękną działkę budowlaną i sporo spraw z kredytem i papierami zajmowało całą moją głowę.

Niestety z kilku różnych powodów muszę zakończyć moją przygodę ze scrapowym DT. Jakiś czas temu pożegnałam zespół CraftFun, teraz przyszła kolej na Agaterię. Robię to z ciężkim sercem, ale Agata jakby mogła to by mnie z widłami ganiała za opieszałość w postach :P

Dobra koniec bidolenia mam też dobrą nowinę :D Wreszcie w Lidlu pojawiły się maszyny na które czekam od lutego! W poniedziałek z rana popędziłam z mężem- tragarzem do pobliskiego Lidla i od tego momentu jestem szczęśliwą posiadaczką tego magicznego urządzenia!



Niniejszym zatem zapowiadam, że jak tylko czas pozwoli będę szyć i prezentować swoje osiągnięcia na blogu! A dziś pierwsze starcie długo wyczekiwane rękawice kuchenne!!!  :D

Brak komentarzy: