niedziela, 21 października 2012

Święta z gwiazdą

 Dawno mnie nie było, ale sezon bożonarodzeniowy w scrapbookingu wypędził mnie z nory :P
Dziś chciałabym wam pokazać kartkę z wykorzystaniem przepięknych gwiazd betlejemskich w prost z nowości Agaterii



Stempel to właściwie zestaw kwiat+ osobne listki , które w całości pokolorowałam markerami carioca. Czerwone liście cieniowałam brązowym kolorem.


Stempel odbiłam cztery razy, wycięłam i nakleiłam na kostki dystansujące. Kolorowanie było błyskawicznie, nie bawiłam się w nakładanie pędzlem tylko pociągnęłam raz czerwonym, następnie dodałam brązowe cienie i od razu pociągnęłam kolejną warstwę czerwieni.


Z zielonymi listkami było trochę trudniej, bo musiałam wymieszać dwa odcienie zieleni (żaden mi nie odpowiadał ). Ponieważ gwiazda ma takie same liście jak kwiat(różnią się tylko kolorem) w głównym elemencie można niektóre listki tez pomalować na zielono. Ja tak zrobiłam z gwiazdą na górze -listek po lewej na górze jest z głównego motywu.