poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Świątecznie z mapką

Po wesołych pracach dziecięcych przyszła kolej na ŚWIĘTA! Spokojnie, jeszcze nie otwieram sezonu świątecznego, ale do mapki z wywzania Magicznej Kartki święta pasowały mi jak ulał!



Kartka powstała na podstawie mapki:
Ja postawiłam na prostotę i ekologię- kartka na bazie z tektury z bloku . Drobne śnieżynki są przyklejone do ozdoby ze sznurka.


ćwiek przemalowałam farba akrylową i wytarłam tak aby wystający wzór był wyraźniejszy. Mroźnego nastroju dodaje 'śnieg' z masy plastycznej z Lidla


Kartka wykonana z tektury i papieru z kolekcji Letni Poranek od Magicznej Kartki
Napis -stempel Białe Święta  z Agaterii

1 komentarz:

Unknown pisze...

Wow,jak świątecznie się zrobiło. Cudownie delikatna karteczka. Dziękuję za udział w zabawie Magicznej Kartki i powodzenia życzę.