wtorek, 17 sierpnia 2010

Something not red

Dziś mam tylko krótkie info. Zamówiłam wreszcie ładowarkę do akumulatorka i będę mogła wrzucić porządne zdjęcia moich prac . Wciąż staram się nie przesiadywać na scrapperskich blogach, tylko pisać magisterkę co dziś wcale mi nie wyszło Zapragnęłam wziąć udział w kolejnym Candy (może ono mi przyniesie szczęście).

Spodobało mi się to, że to nie jest takie ot sobie oddawania, ale to jest oddawanie za pomysł na wyzwanie naszło mnie na The Police, pamiętam jak te 5,6lat temu Sting dawał koncert na Warszawskim Służewcu i jak rewelacyjnie zaśpiewał Roxanne tłum śpiewał razem z nim. To dopiero było przeżycie!


Jest tak wiele piosenek o czerwieni, kobiecie w czerwonej sukience ja chciałabym zaproponować wyzwanie o kobiecie w fioletowej sukience Wyniki pierwszego wrzesnia.

I promess You a break because of my work on master degree. I promess my self also that I'll be seat and write, don't go to any scrapbooking blog. Today it didn't work out I find some awesome Blog Candy and I couldn't help my self HAVE to join it! It's awesome because it's a blog Candy with a difference. It's a giveaway exchange for the idea for a challenge
I remembered a great concert of Sting in Warsaw Sluzewiec. It was amazing! He's Roxanne was outstanding! The whole croud sing it. There is a lot of songs about red, women/lady in red. My idea for challenge is women in purple dress The dominant colors are purple and green with some white. The winner will be announced in the first days of September. Wish me luck! (to go to the Candy clik on Candy's image )
PS. I'm sorry for my English I don't use it for a long time, now I have to remember it. From now on I'll try to post a message in Polish and English

1 komentarz:

Ingeborg Dijkstra- Verbeek pisze...

Thanks for posting my blog candy on your blog! I love your idea for the challenge!