poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Ciekawa historia

Jupiii wreszcie mogę robić porządne zdjęcia. Co prawda nie jakieś tam rewelacyjne, bo mój aparat ma 6lat i jest zwykłą kompaktówka, ale na pewno będą lepsze niż z komórki

Kolejne ATC na wyzwanie Skrapujących Polek. Mam pisać magisterkę, ale tłumaczę sobie, że takie małe ATC to na biegu zrobię i tylko na chwilkę, jedno małe ATeCiąkto . Tym razem też nie mogłam oprzeć się wyzwaniu-temat Ciekawa historia no i od razu multum pomysłów O to historia robaczka, który przemienił się w pięknego motyla.

Finally my camera is working and I can make prettier pictures. They will not be perfect (lets say they are fine) because the camera is old -6years, but certainly better then made with my mobile
Again I made an ATC for the Polki Scrapują challenge ( it's means Polish women Scrapping). The challenge is 'an Interesting Story'I made a history of the bug, which turns into a beautiful butterfly



Zielony papier w kółka to osobliwa reklama Orange (kilka kart 20x20 z jednej różne desenie z drugiej reklama telefonów. Robaczek i motyl narysowane i pokolorowane akwarelami, które dostałam od siostry
The bug and the butterfly drew and colored my self . Buckground layer is a advertising flyer of Orange mobile.



Mam takie zboczenie, bo lubię jak tył ATCiaka jest też ładny i pasuje do całości.
I like when the back of the ATC was also nice and fit the whole



Tak z innej paki MUSZĘ wam pokazać płaszcz w którym się zakochałam
Love this coat

1 komentarz:

pinki_ak pisze...

Słodkie ATC !!!