niedziela, 19 września 2010

Happy Birthday

Zrobiłam sobie tygodniową przerwę w pisaniu, urlop się skończył i od poniedziałku pomaszerowałam do pracy Cieszyłam się, bo już miałam dość ciągłego siedzenia w domu. Powstały w tym czasie dwie kartki . Pierwsza z okazji urodzin dla koleżanki mamy, niestety zdążyłam zrobić tylko zdjęcie tylu zanim poszła w świat:


Druga idealnie nadaje się na wyzwanie Diabelskiego Młyna Nie raz powtarzałam, że nie lubię różowego, ale jakoś tak wychodzi, że wykorzystuje go do moich prac.
Kartka Hello Kitty specjalnie dla kuzynki, która bardzo lubi KH


Wzór Hello Kitty wycięty z czarnego i białego brystolu + czarno różowy kwiatek Identyczny nakleiłam z tyłu kartki.


Wnętrze jest całkiem białe, jeszcze nie wpisałam życzeń

1 komentarz:

Kasia- Aditu pisze...

No faktycznie fajosko Ci wyszła :] Ten róż jest w idealnym Hallo Kitowym odcieniu :]