środa, 10 listopada 2010

Halloween na PS

Wiem, wiem wymianka Halloweenowa była wieki temu. Niestety nie mogłam wrzucić zdjęć ATC jakie wykonałam z tej okazji, bo zanim zdążyłam je obfocić dorwały się do nich moje diabły Poza tymi dwoma ofiarami zostały ATC z MM, robaczek z ATC "ciekawa historia" i nadgryzione rogi zimowej Matydly. Na szczęście nie ruszyły żadnego z tych które otrzymałam.

Dzięki uprzejmości mojej wymmienniczki Kasi-Kachasek mogę pokazać co udało mi się stworzyć:


Oczki nietoperzy zrobiłam z drobnych koralików. Specjalnie dobrałam tak by jedno oko miały większe
W ferworze robienia powstały cztery ATC, nie mogłam się powstrzymać :
Dorobiłam takiego o to nietoperka, który zakrywa się skrzydłami:
To jest malutka (dokładnie wymiarów ATC, no poza delikatnie wystającymi łapkami) kopia kartki jaką wysłałam z wymijanką na Wizażu.

Brak komentarzy: