środa, 29 grudnia 2010

BĘDĘ MIAŁA BUTY!

Ha normalnie szaleje ze szczęścia BĘDĘ MIAŁA SWOJE ZIELONE BUTY DO ŚLUBU Problem polegał na tym, że uwidziałam sobie jasnozielone satynowe butki na platformie. Jeszcze większy problem bo mam rozmiar 42 i NIKT nie ma platform w tym rozmiarze
Jednak się udało sklep białebuty.pl ma butki na platformie dla Marko calineczek (czyt wielkostopych) i postarają mi się je zrobić w zielonej satynie
Mimo, że noski średnio mi się podobają (nie lubię spiczastych) to jednak "poszłam z nimi na ugodę" bo będę miała swoja platformę, 9cm obcas, zielona satynę i CZERWONĄ PODESZWĘ


Tu odezwą się fanki Louboutina, że to marna podróba i się nie zgodzę bo mistrz produkuje buty tylko do 40/41 a niektóre modele nawet do 39! Wiem, ze Hiltonówa ma dużą stopę, ale ona robi chyba u niego na indywidualne zamówienie.
Zatem dziewczyny z dużym rozmiarem, które mażą o platformach zapraszam do białych butów po swoje szpilki!

1 komentarz:

Joasiunia:) pisze...

Hehe no proszę czyli jednak:D Spoooko:)