środa, 16 listopada 2011

Anioł pasterzom mówił...- środa z Agaterią

Kolejna środa z Agaterią :) Choruje na brak czasu stąd tak mało postów na blogu, głównym powodem jest zbieranie się za naukę - w przyszłym tyg wreszcie tyle odkładana obrona mgr - nie ma to jak studiować 7lat :P

Wracając jednak do tematu dziś kartka z jedną z moich ulubionych Matyld- aniołem zwiastującym. Jak ją rysowałam to mi się skojarzyło zwiastowanie i tak zostało :D


Wciąż nie dorobiłam się ani Copicków ani tuszy do kolorowania, więc u mnie możecie podglądać odbitki pokolorowane najnormalniejszymi farbkami akwarelowymi :)


Kolejna prosta kartka, ale jakoś tak ostatnio mnie wzięło i trzyma :P

4 komentarze:

pijana_wiatrem pisze...

może i prosta, ale jaka fajna :) aniołek pomalowany przepięknie i kartka fajnie skomponowana :)

Ines pisze...

Matylda jako aniołek prezentuje się świetnie:D

Wanda pisze...

karteczka jest bardzo ładna i delikatna a aniołek Matylda urocza:)

Joasiunia:) pisze...

Ale fajna:) Piękna Matyldka:)