środa, 9 listopada 2011

Ostrokrzew w natarciu-środa z Agaterią

Kolejna środa z Agaterią i ponownie kartki świąteczne :) Tym razem wyznaczyłam sobie zadanie by pokazać jak funkcjonalny jest zestaw stempli z ostrokrzewem . Wymodziłam dwie karteczki w mroźnej bieli z dodatkiem zieleni muśniętej czerwienią .



Tu same listki odbijane po kilkanaście razy :D + wycięte z brystolu odbite na czarno listki i owoce.
Ponieważ pożyczyłam swoją maszynkę, a do tej kartki pasował mi jakiś embrosing to zrobiłam go ręcznie korzystając z guziczków-gwiazdek ze scrapińca :D Trochę się namęczyłam i efekt nie jest tak ładny jak maszynowy, ale mimo wszystko gwiazdki wyszły bardzo ładne :)


Tu rzeczona gwiazdka już w normalnym użyciu :P Uległam pokusie i ten świetny świąteczny napis odbiłam w dwóch bazowych kolorach :D Strasznie mi się podoba i pewnie będzie często widziany w moich pracach :P

Wykonanie ramki ze stempli było trochę pracochłonne, ale efekt bardzo mi się podoba :D Całość jest taka clean & simple i muszę przyznać, że ostatnio bardzo lubię takie prace :)

3 komentarze:

pijana_wiatrem pisze...

śliczne :) i naprawdę musiałaś się namęczyć odbijając ciągle i ciągle...

Wanda pisze...

przepiękne :)pozdrawiam

Joasiunia:) pisze...

Ale fajne:D No i podziwiam za... za wycięcie tego ostrokrzewu-no masakra:D