wtorek, 14 lutego 2012

100!!!

Oto jest mój setny post!
Chciałabym wam wszystkim podziękować za taką ogromną ilość komentarzy, odwiedzin oraz za obserwowanie mojego bloga :)
Idealny na taką okazję jest do zaprezentowania drugi planner ślubny! Tym razem ze zdjęciem narzeczonych na okładce :)Do plannera przemyciłam trochę kolorów przewodnich wesela- róż i szafir, tak jak ostatnio do plannera w komplecie zrobiłam mały notes do torebki

Kolejne zmiany poza kolorystyką to kieszonka na płytę CD/DVD ze zdjęciami zbieranymi w czasie przygotowań (fryzury, suknie, inspiracje na salę, bukiety itp ) których każda przyszła Panna Młoda zbiera setkami :)

Ponad to parawanik na zdjęcia z przymiarek został zaopatrzony w tag z miejsce m na notatki :)


Niestety mój aparat ma się coraz gorzej i zdjęcia robione nawet w świetle dziennym wychodzą niemrawo :( Z tego tytułu raczej nie pokażę księgi gości, która powstała do kompletu z plannerem. Jedyne zdjęcie, które da się pokazać to wnętrze okładki w damaski na szafirowo-granatowym tle 'uzbrojone' w piękną białą koronkę.
Jeszcze raz chciałabym wam wszystkim podziękować za udział w candy! Cieszę się, że zapisało się na nie aż tyle osób! Ci, którzy dopiero tu trafili mają czas do dziś do północy :) Jutro ogłosze wyniki obu candy oraz szczęśliwca do którego powędruje notes kulinarny!

16 komentarzy:

Kalina pisze...

Planer jest cudny:) Na pewno dzięki niemu narzeczeni wszystko dobrze zaplanują:)

mała sztuka pisze...

ślicznośc ... apomysł na płytkę odjazdowy ... ja mam do tej pory na laptopie wszystkie zdjecia zbierane na necia ktore mi sie przydały do przygotowan ślubnych pozdrawiam ... gratulację setnego posta ... pozdrawiam

zainspirowana pisze...

genialne :)
myślę, że każda Panna Młoda chciałaby taki mieć!

Marta - Martenka pisze...

Gratuluję setki :)
Cudny planer!

Wanda pisze...

śliczny planner na pewno panna młoda będzie zadowolona:)gratuluję 100 posta:)pozdrawiam

Joasiunia:) pisze...

Ech fajny!!!!!!!!! Zazdraszczam czasu i siły na robienie czegokolwiek. Mam nadzieję,że i ja w końcu czas znajdę...

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Ale cuda! Z takim wyposażeniem żadne przygotowania nie są straszne! :)

Gunnila pisze...

Gratuluję 100 posta!
Planer świetny, na pewno będzie inspiracją dla młodych sam w sobie! Ciekawa też kolorystyka.

Anilewe pisze...

Okrągła setka, no no wielkie gratulacje!!!;)
Bardzo oryginalne połączenie kolorów róż i szafir, nie często się to zdarza;)
Ale cały komplet świetny!

Izzi pisze...

Super :)))

Majalena pisze...

Cudne te Twoje prace :)
Podziwiam i pozdrawiam

jozia pisze...

super planner, no kurczę pomysł jest na 5+ a kolory troszkę nie moje ale czego się nie robi dla Pani młodej wyszedł pięknie

Ines pisze...

ale piękności :D nawet róż mnie nie gryzie

Alusiek7 pisze...

Gratuluję 100!!!
Super :) Fajny pomysł :)
Pozdrawiam.

awona_73 pisze...

Gratuluję setki ;)
Śliczny komplet- podziwiam kolory :)
Pozdrawiam- Iwona.

Unknown pisze...

Fajny ten planer. Na pewno można go używać nie tylko do planowania ślubu :-) Ja chętnie bym go przygarnęła ;-)