środa, 15 lutego 2012

Delikatne skrzydła elfa

Dziś prezentuje moje dzieło, nad którym pracowałam od jakiegoś czasu (jak to bywa ze mną najpierw 1000 i 1 pomysłów, które muszą się po układać głowie :P)
Delikatny wiosenny tag ze skrzydlatą elfką, który wykonałam na forumowy konkurs na skrzydlata pracę Scrapcafe.

Skrzydełka elfki wycięte są z folii obrysowane zielonymi perłami w płynie, które pięknie się mienią (niestety nie udało mi się tego efektu złapać na zdjęciach)

Niektóre z was pewnie pamiętają elfie ATC mojej siostry- skrzydełka wykonałam wg jej pomysłu :)


Calość wycięłam własnymi 'rencoma' włącznie z tagiem z beermaty. Do dekoracji wykorzystałam dekor Vienna z CraftFun, ktróry pokryłam tymi samymi perłami w płynie. Tu trochę widać jak opalizuje.



Elfka z mojego rysunku pomalowana w całości akwarelkami naklejona na kostki dystansowe. (wycinanie tych małych kosmyków, paluszków i ustek to dopiero było wyzwanie!)
Elfka naklejona na wieniec z Agaterii również naklejony na kostkę dystansową.


A tak prezentuje się tag na innym tle (chciałam pokazać,że skrzydełka są przeźroczyste)


Przepraszam was, że w tym poście nie podałam wyników Candy obiecuję, że pojawią się jeszcze dziś wieczorem. Mam dużo komentarzy do przepatrzenia (nie wiem ile osób pozostawiło komentarze pod każdym postem z odliczaniem ).

Do zobaczenia wieczorem!

PS. koniecznie zajrzyjcie na bloga CraftFun właśnie rozpoczęło się wyzwanie, w którym do wygrania roczny wakat w naszym DT!


9 komentarzy:

mała sztuka pisze...

wow ... przepięknie ci to wyszło a elfik cudowny uwielbiam takie motywy pozdrawiam

Wanda pisze...

cudny tag elfik prześliczny podziwiam za całość nie lada trzeba mieć zręczne rączki aby tak wszystko dokładnie powycinać:)

Alusiek7 pisze...

Piękny tag, a skrzydełka cudo!

mirosek pisze...

cudny!!! i jaki zmysłowy :)

OriBella pisze...

Jestem zauroczona tym tagiem :)Toż to misterna robota i te skrzydełka i wycinanie:)Prześlicznie wyszło:)

Unknown pisze...

O kurczę, przepiękna elfka! Na tagu prezentuje się rewelacyjnie.

Kamila pisze...

piękny tag !! skrzydełka rewelacyjne są !! cudna praca :) i na pewno warto było :)

J.Dark pisze...

Śliczne.. :) i świetny pomysł z tymi skrzydełkami!

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Cudna kartka!!! Taka lekka i roślinna!