środa, 30 maja 2012

Środa z Agaterią- zaproszenia urodzinowe!




Wesołe zaproszenia na urodziny

Wesołe zaproszenia na imprezę urodzinową w stylu clean&simple. 


Takie kartki są łatwym, szybkim i urokliwym przepisem na wykorzystanie skrawków papierów !
Ja w swoich zaproszeniach użyłam zembossingowanego na biało zaproszenia 1 oraz  uniwersalnego prezentu 3, który możecie również kupić w zestawie.

zaproszenie ręcznie robione
Wesołe zaproszenia na urodziny

Maj co prawda już się kończy, ale nasze wyzwanie Majowy ślub wciąz trwa! Mam nadzieję, że zdjęcia z mojego majowego ślubu '11 zainspirują was do działania!


3 komentarze:

kanoklik pisze...

Zaproszenia wyglądają świetnie. Proste, a przy tym bardzo urokliwe. U kreatywnych osób nic się nie zmarnuje :) pozdrawiam cieplutko Kaśka

OriBella pisze...

Urocze i pomysłowe:)

Jyoti pisze...

Hej, heeej! Wygrałaś u mnie candy:D
Zapraszam!
PS. Śliczne zaproszenia zrobiłaś!