piątek, 16 sierpnia 2013

Jak w meblowym

Tak jak obiecywałam powracam z komodami :) Trochę się zbierałam z publikacją posta, ale jest! Przedstawiam wam zaproszenia na bocianikowe czy jak kto woli baby shower.


Cała kolekcja komódek- dosłownie jak w sklepie meblowym! :D Tym razem w prostej odsłonie. Bezowy papiery wizytówkowy, drobne antyczne ćwieki i kostki dystansowe.


Ciekawa forma bardzo spodobała się zaproszonym. Zwłaszcza, że otrzymały je w tajemnicy pocztą (wcześniej zaprosiłam wszystkie uczestniczki drogą mailową)

Mój brzuch coraz większy, ale powróciły siły do tworzenia więc do października pojawi się jeszcze sporo prac! Pozdrawiam

1 komentarz:

created by ebi pisze...

Komódkowe karteczki są oryginalne i śliczne :) Bardzo spodobała mi się nazwa "bocianikowe" - wreszcie rodzimy odpowiednik :) Spotykam się pierwszy raz z takim określeniem :)